Dupla olimpiai

2013.06.11. 19:57

Ütős hétvégén vagyok túl... Múlthét közepén Bátyám szólt, hogy hétvégén olimpiai távú nem bolyozós verseny lesz Tirolban, még hozzá Kirchbichlben (és h úgy érezzük másnap még hazafelé Bécs mellett is tudunk menni egyet).

Csütörtök délután indultunk, és éjfélre Woodynál (az edzőmnél) voltunk Salzburg mellett. Egy jó alvás, és kényelmes reggeli után pénteken 10kor már úton is voltunk újra. Kora délután a helyszínen szemléltük a körülményeket. Az úszást egy aprócska tóban rendezték (300 méteres körökből kellett teljesíteni a távot- minden körben egy futószakasszal kellemes murván:). 

Mentünk még két kört a bringapályán, hogy lássuk mi vár ránk, ez igen jó ötletnek bizonyult mert nem verseny közben kellett szembesülni az 1600méteres 150 métert emelkedő fallal. Majd ebéd, szerelés, vacsora, és filmnézés volt a program.

Másnap 3órakor volt a rajt. Itt elég nagy verekedésbe keveredtem egyből a rajtnál, következmény úszószemüvegem leesett, amivel végig az első körön szenvedtem, így az élboly egyből elhúzott, és a maradékot egyedül tempóztam le a vízben. 80mp hátránnyal szálltam bringára, amihez bringán még hozzákaptam 2 percet. A futást 7 helyen kezdtem meg, viszont a 3. futó időt produkálva z 5. helyen értem célba. Elégedett vagyok mert erős mezőny jött össze, én pedig pihenőnap nélkül egy 3 hetes full ironman blokkot zártam le ezzel a hétvégével, ami másnap Bécs mellett folytatódott.

Neufeld triatlon:

Reggel kilenckor rajtoltunk bátyóval ismét egy olimpiain, kb 3 óra alvás után... Nagyon fájt a bemelegítés minden pillanata, de ahogy eldördült a rajtpisztoly, az adrenalin biztosította, hogy túléljem a dolgot. 3.ként értem partot az első szám után, majd gyorsan felzárkóztam Ádámra, és együtt segítettük egymást bringa, jól haladva egy kis előnyt sikerült megtartanunk  a többi versenyzővel szemben, így indultunk neki a futásnak. Ahol sikerült előnyt kiharcolnom a végér és elsőként befutni a célba. 

A Cube Aerium kerékpárom remekül helytállt, és nagyon szeretem, érzem, hogy gyümölcsöző lesz a kapcsolat kettőnk között. Csak úgy nagyon sokat segítettek a High5os táplálékkiegészítők. És egyesületemtől a Bátorfi Cube Eger csapattól kölcsönkapott Zipp telikerék is remekül forgott!

Erős hétvégén vagyok túl, most szükségem van egypár nap feltöltődésre, hogy újra edzeni tudjak. Ha ez megvolt akkor további egy hét kemény munka után jön egy újabb nagy pihenő, és az ausztriai Ironman Klagenfurt, ahol nem kisebb nevekkel indulok majd, mint Andreas Realert a világ legjobb ironman idejének birtokosa.

Izgatottan, és sosem érzett motivációval várom a versenyt!

Üdv

A bejegyzés trackback címe:

https://fesstdi.blog.hu/api/trackback/id/tr335356218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása