Regen nem irtam semmit. Egy nagyon rovidke visszatekintes: azota volt egy versenyem Salzburgban, nem bolyozos olimpiai (ami szerintem nem sikerult olyan jol, Woody szerint viszont igen), ahol 6. lettem. A futassal nem voltak bajok, de uszasban nem voltam eleg gyors ugy hiszem, na de ez talan nem is fog annyira szamitani itt Rothban. A lenyeg: azota nap napot kovetett, vagy ugy is irhatnam neha 5oras bringa 3-4 oras bringat  kovetett, egy szoval tele volt a cipello neha a sok ironmanes edzessel. De mindez mar a kellemes emlekek hatasara megszepult mult homalyaba burkolozik (hogy ugy mondjam).

 

Tegnap reggel 6kor keltunk Norival, es minden nagyobb fennakadas nelkul el is ertuk a 9:10es railjet vonatunkat. Kicsit sokaltam az elozoleg megvasarolt jegyek arat, de amint felszalltam a vonatra, ereztem h ez nem egy vegtelenbe docogo esztergomi vonatut lesz, es lehet szamitani valamifele minosegre a becsengetett taller elleneben. A biciklim is kenyelmesen elfert az ulesek mogott, az ataszallasoknal is pontosak voltak a gepek, raadasul 160as atlagban jottek, szoval tetzsetos volt az ut. A vonatallomason vart minket Ludolf es Brigitte, akik Rothtol 5-6km-re laknak a futopalya mellett. Szep nagy darab emeletes kertes hazban, aminek a felso szintjet kaptuk meg, nagyon kedvesek es aranyosak, hoznak-visznek kocsival, foznek rank, es ahol lehet segitenek, hogy gordulekenyebbek legyenek a verseyn elotti napok.

Ma reggel 7 fele ebredes, egy gyors reggeli, es 8kor mar a helyi Kultur Fabrikban voltam, ahol a dopping teszttel kapcsolatos kotelezettsegeimnek tettem eleget, miszerint vervetelen jelentem meg, ahogy rajtam kivul a tobbi pro kategoriaban indulo is. Utana verseny eligazitas, majd a nagymenok( mint  Andreas Raelert,James Cunnama, Sebastian Kienle, vagy Wellington kisasszony) altal illusztralt sajtotajekoztaton ment egy kis hergeles, hogy ki kit a palya melyik reszen fog foldbe dongolni (persze csak baratsagos szellemben). Ropke kis szendvicsezes, ahol mindenki mokol mindenkivel, jomagam is odasompolyogtam az esemeny forendezojehez Felixhez, hogy megkoszonjem az ingyen indulast, es tolmacsojam bratyo sajnalatat hogy nem lehet itt. Az azert meglepo volt amikor a kaveert a bufeben fizetni akartunk es kiderult hogy minden ingyen van, nem sok ilyet tapasztal az ember (ha a Karpat-medemce szulottje), persze nem voltunk "jo magyarok", akik meg a teascseszet is megeszik ha ingyen van, de jo volt erezni a torodest az egyszer biztos. Utana irany a celterullet,  ahol regisztralltam es felvettem a rajtszamot. Annyit hozza lehet tenni, hoyg az expo nem kicsi pedig csak a boltok kb 2/3 resze van kint, valamint a celterulet meg felig keszen is eleg jol nez ki, biztos atlagon felul kitesznek majd magukert a fiuk, mivel ez a jubileumi 10. Challenge Roth Ironman. Tegnap az utazas maitt nem volt edzes, ma pedig a nap eddigi resze azzal ment el hogy koricaltunk, es mindent elvegeztunk, ami kotelezo volt. Hat ora fele kivisz minket a csalad, hogy megnezzuk a lovaikat, remelem nem ragjak le a kezem ha repat adok nekik. Utana egy laza 40perces bringa, es szerviz, hogy minden stimmel e a geppel, majd vacsi lesz a program. Addigra remelhetolg itt lesznek Woody bacsiek is. Ennyit elsore Rothbol. Probalok minnel tobbet irni (amit segit hogy ezen  a billentyuzeten nincsenek ekezetek, ugyhogy nem kell sokat vacakolni).

Udv mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://fesstdi.blog.hu/api/trackback/id/tr593047635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.C 2011.07.07. 16:16:21

na ezt már szeretem, végre!!!
és ne kelljen többet figyelmeztetni!!!
lovakkal meg ne csak a kezednél vigyázz....:DDDD

Gunti 2011.07.07. 22:00:57

Helyes, ezt örömmel olvasom hogy megetted a csészét is jó magyar szokás:)
Aztán majd ügyes légy sajna, nem tudom követni a neten az eseményt, nem lesz laptop az albiban ekkor:(
De hajrá fesssssssss

Potther 2011.07.08. 21:46:42

Elég rossz lehet ott...
Minimum a verseny után kérünk még egyet, hogy milyen volt belülről! Hajrá Fess!
süti beállítások módosítása