ez mi ez???!!!

2011.07.11. 08:30

Ott tartottam legutobb, hogy pizza, es irany az agy. Most jonnek az utana kovetkezo esmenyek az elmult masfel napbol. Az alvas eszmeletlen szar volt, nem tudtam elealudni csak ejfel fele, es az ebreszto elott (4:20), fel oraval mar fent voltam, nem volt egy klasszik fantasztik pihenteto alvas. Utana laza reggeli, de ugy tele voltam ez elmult napok zabalasaitol, hogy 2 mezes zsemlenel tobb nem ment le. Ez utan irany a rajt,  ahol a depoban meg feltettem minden szuksegeset a bringara, sajnos a kejgazzal teli palackot elfelejtettem, pedig jol jott volna kesobb :) szoval kero kesz, csomagokat feladtam a kamionra, ami vitte a celba utana az utcai cuccaimat. Olyan relaxaltan sikerult mindez, hogy azt vettem eszere a bemondo mondja meg 16 perc a rajtig, hoppa mondom kicsit oda kene lepni, irany a mellekhelyseg, felvettem a verseny goncot, es lebonyolitottam a szokasos verseyn elotti metodusokat, a vazelint elfelejtettem igy az maradt a nagy tomegben ahol a Woodyeknak adtam oda a cuccokat. Es spirnt a patra, itt volt meg ot percem, felrancigaltam a neoprent, 100m melegites a rajtvonalig uszasban, majd rajt, szepen kilottem elore, igy jol vissza  tudtam maradni egy megfelelo tempoju bolyba, az elejen kellemes a vege fele kicsit erosebb tempoju uszas volt ez. De hogy ne legyen nyugodt az eletem, egy elmebeteg mndig betalalt, szepen uszott a labvizemen, majd mellem jott par perc verekedes a semmiert, es vissza a vizemre, ezt eljatszottuk vagy 4szer, amikor meguntam kapott egy nagyobb lendulettel es jelentos erotartalommal rendelkezo sallert, tobbet nem lattam a pajtasomat :) Teljesen meglepett a verseny vegen hogy 49:30at usztam, sosem gondoltam volna, ezen meg kicsit fejlesztunk es gond nelkul menni fog egy 48-49 kozotti ido :) Jott a kero valoszinu elegge elkezdtem, mert Woody mondta, hogy Crissie mogottem szallt fel par masodperccel de csak 20utan ert utol valahol. Kaptam is az alkalmon, mert amit o biciklizik az nekem is tokeletes, de volt vele egy aprocska baj, elmebeteg modon ment fel az emelkedokon, az egesz raakaszkodo ferfi sor szakadt allandoan, de a lejtmenetekben meg zarkoztunk (en meg kulonosen jol szagattam lefele a nagy atetet), szoval nem feltunk emiatt a kesobbiekben.  Vegig koncentraltam hogy tobbet egyek meg igyak mint amennyit kivanok, es a 8-10sotablettat is szepen beosztottam. 120fele kezdtem erezni, hogy ez igy necces lesz a vegeig, foleg hogy egy hegymenetben le is esett a lancom (nem volt tobb 30mp plussznal), de nem esett jol egyedul zarkozni, kicsivel kesobb szakadtam is tobbedmagammal Crissierol. Az utolso 30maga volt a pokol, mindenhova kivantam a draga kis kerekparomat, csak nem a popsim ala :)  Vegul 7 perccel Crissie mogott szalltam le 4:49 es idovel, azt hittem ez mar a pokol, de rajottem kesobb, hogy puha pocs vagyok ha ezt tenyleg elhiszem :) Tobben mondtak aztan, hogy 182 km volt  a kero, ezt nem tudom alatamasztani, mert nem mertem, de akkor egy biztos rovidebb nem volt.

Jott a futas, nem tudtam elkepzelni, hogy ezzel a ket savas hurkaval toduk majd futni egy metert is, az 2 km nagyon laza volt ahogy Woody, es Adi elozoleg mondtak, majd lass csodat elindultak a labak, es 4:20alatti tempot futottam, ez nem tartott soka, mert 15 nel olyat reccsentem, hogy ihaj. Derult egbol a villam csapas volt, nem csak "Sanyi" hanem egesz kis bandaja csapott le ram, minden foldi szenvedessel felszerelve. De nem szeretek gyengenek mutatkozni, raadasul mindenki mondta, hogy lesz itt seta meg tobb perces piheno, csak azert sem akartam megallni. A nagy reccs ugyan latszik a idomben, mert 21 es 27 kozott eppen, hogy csak tartani tudtam az 5 perc alatti tempot, de utana ujra begyorsultam 4:30 korulire, es nem nagyon akartam ereszteni a dolgot, mert tudtam ha most csak kicsit is kiengedek akkor 9 ora felett leszek, amit nagyon nem akartam. Megindult az igazi kegyetlenkedes, nem nagykepuseg, hogy a legvegso hatarokat feszegettem, volt itt minden elsotetulo kep, terlatas megszunese, kordinacio romlas, meg botladozas, de haladtam elore, mert ...vara akartam a 9 alatti idot latni a kijelzon, amikor beerek. Szerencsere tobb volt a vegen a lejtmenet igy egy kis segitseget is kaptam a korulmenyektol, plusz a varosban sok ember volt mar ami mindig megdob egy kicsit. Nagy erzes volt befutni a celteruletre, veszett hangzavar, mindehol emberek csungtek a kordonon, es pacsira nyujtottak a kezuket. Aztan forudlo es meglattam hogy 8:55tel kezdodik az idom, abban a pillanatban kiszallt belolem minden erofeszites, es koncentracio, es picit ossze estem a celvonal utan (ami nem lett volna nagy baj ha az egyik segito nem esik a lambamra :) de csak segiteni akart persze). jo fel ora az orvosiban, ego langolo testtel es fejjel, a tudom mint egy aszalt szilva olyan volt, es viszketve egett. De azert buszke voltam magamra. Ezutan jott a szokasos tuleles, hogy mnnyit kajalhatok, hogy ne hanyjak, de balancban maradtam, de meg nem ereztem, hogy valaha is akarok meg sportolni. Ha pedig a veseny futas reszere gondoltam, egyenesen hanynom kellett. Woody mondta, hogy nagyon buszke ram, hogy ilyen batran ilyen iramokban kezdtem neki minden tavnak, es ahogy lenyomok egyket ironmant rohamosan javul majd az idom. Hat remelem, hogy igy lesz, elvileg Barcelonaban oktober elejen meglatom. Ezt igazolhatja az is, hogy soha nem tekerem meg 150felett (ennek a kornyeken is csak 4 szer voltam).

Ja Raelert, es Crissie meg beteg allatok, roluk csak ennyit irnek, eredmenyeik fent a honlapon.

Koszonet Norinak, amiert nem kovetelodzott hogy figyeljek ra az elmult napokban, es kezelte, hogy itt nekem  a versenyre kell koncentralni, es segitett ahol tudott, es szurkolt. Valamint Kovari Lucanak, es Major Joenak, akik ontottek belem a leleket, reszidokkel lattak el tobb izben is a futason, sokat jelentett, es segitett a dolog (es nem akarmilyen sportoli magatartas Major Jozsi reszerol, amikor fut velem, hogy biztasson, le a kalappal). Koszonet az otthonrol szurkoloknak (szulok, baratok), akik szinten sokat segitettek (kiveve Matyinak mert o egy troger :D najo neki is:) ).  A legtobb koszonet pedig Woodynak, es Adi bronak jar, nelkuluk vagy eppen massal tuti nem menne igy a dolog. Most megyek, mert ugy hallotam egy szarvas olalkodik a kornyeken, en meg ehes vagyok, ugyhogy az egyik fel reszere ez egy szerncses talalkozas lesz.

Udv!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fesstdi.blog.hu/api/trackback/id/tr813056556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása