Vegyes hétvége

2013.05.20. 15:15

Nagyon hullámzó hetet zártam a minap. 

Terv szerint indult a hétvége, pénteken megindultunk Linzbe, ahol szombaton volt egy fél ironman verseny. Szép időben, szinte gatyarohasztó melegben utaztunk ki, estére minden megváltozott (ahogy számítottunk is rá), jött egy hidegfront és vissza esett a hőmérséklet 25-27 fokról egészen 15ig, és szakadó eső mellé :) Remek, gondoltam magamban így a hegyes-dombos kanyargós pálya még vizes is lett. Az én teknikai tudásommal ez azt jelentette mintha folyamatosan a zöld 0-át játszanám meg a rulett asztalon egész éjjel- már ha tartani akarom a tempót a többiekkel. 

Eljött a reggel, szintén taknyos idő, de száraz utak és 14 fok várt minket, ez még belefér gondoltuk, a verseny előtt még melegedni is látszott, de amint elrajtoltunk újra beütött a szakadó eső, 10-11fokkal és erős széllel. Úszásban az első 3-400métert Ádámmal tettem meg (aki verseny előtt mondta, hogy nem fog bekezdeni nagyon, viszont egy osztrák váltós srác így is mögöttünk volt, csupán egy olyan figura aki tavaly majdnem kijutott 400 vegyesen az olimpiára:) tehát ilyen nyugdíjas tempóban indultunk, le is szakadtam az első kör fele előtt. Majd egyedül tempóztam végig az úszást. a végén egy kis plusz úszással 1:30 ra jöttem ki Áditól (hanem csalinkázok olyan 75mp lett volna, az tőlem egészen jó). Gyors depó, minden oké volt hamar lerántottam a neoprént, bárcsak magamon hagytam volna... :) A bringa kör első fele emelkedős volt, ezért itt még nem is fáztam nagyon, dolgoztattam magam, viszont a visszafelé úton rendesen szétfagytam a szembe szélben és esőben, a következő kör kezdetekor már alig bírtam fogni a kormányt, és a folyamatos vacogástól az állkapcsom is begörcsölt, ezért már enni sem tudtam. ezek után 60nál úgy döntöttem kiállok egy tűzoltó autó mellé, és segítséget kérek, egy mentővel visszamentem, és a központban felmelegítettek (valószínű a felkészülés során leadott 3-4kiló nem tett jót ilyen hidegben). Sajnos feladtam a versenyt, óriási kudarc volt ez nekem, még nem adtam fel versenyt, de most rákényszerültem, és mivel az ilyen dolgokat nem jó megmagyarázni, ezért lenyeltem a békát és forrongva utaztam haza. Éjfél felé ágyba is került, majd reggel 6kor keltem, és indult a második menet.

Ugyanis Egerben a csapatom városában nívós kis sprint kupa került megrendezésre, amit eszem ágában nem volt kihagyni, főleg így, hogy előző nap betliztem egy nagyot. Égtem a vágytól, hogy megmutassam magamnak többet tudok. Szépen bemelegítettem, megnéztem a bringa pályát (8kör T alakban, tehát 24 visszafordító, és egy emelkedő minden  körben:). Csapattársammal Rendes Csabival voltam egy pályán úszáson, szépen tapadtam rá amíg tudtam, és amikor elnyúltam 400m környékén akkor is figyeltem, hogy lőtávolban legyen, és együtt tudjuk majd teperni a kerot. Így is lett, Csabi bő 50-60méter előnnyel pattant bringára, mi meg mögötte 3an, nem akartam nagyon senkit felvinni Csabira, és magamnak sem akartam a futásra ellenfelet, ezért egy kővér 300m es sprinttel leszakítottam őket, és felértem a társamra. ( a fülemen is fojt a sav, az úszás és a sprint bringa nagyon beadta...) Megindult a veretés, hátul azért hogy felérjenek elől meg azért nyomtuk, hogy nyíljon a távolság. El is kezdett szépen nőni az előny, és körönként bő 15 mp-cel növeltük az előnyt. Így a második szám végére másfél perces előnnyel érkeztünk, jól sikerült depózás után 10m lemaradással a második helyen romboltam ki, és tényleg romboltam. Ahhoz képest, hogy hosszútávra készülök meglehetősen szép tempóban indultam neki, és a futás félénél csak 8-10mp volt a hátrányom, pedig Csabi klasszis futó, ezt mindenki tudja róla a szakmában. Ez a hátrány 20ra nőtt, így ő biztonságosan hozta az  aranyat jelentő helyet, én pedig a harmadik előtt megtartva a kerékpározás során kiharcolt előnyömet ezüstérmes helyen érkeztem célba. Így teljes volt az Bátorfi Cube egri csapat sikere! Már csak azért is mert másik csapattársunk Kovács Zsófia is magabiztosan szerezte meg a női futam első helyét a csapatnak!

Nekem is megnyugvást adott ez a jó teljesítmény. Bár még mindig paprikás vagyok a  linzi események miatt, ez jó motiváció lesz a következő versenyig: Klagenfurt Ironman:) Alig várom!

Üdv mindekinek

A bejegyzés trackback címe:

https://fesstdi.blog.hu/api/trackback/id/tr745308352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása